måndag, juli 14, 2008

Stegräknartävling

Efter vin, god mat och godis pratade jag och mina systrar om att nu borde "man" göra nånting åt sin form. Vi kände att gång var en trändingsform som vi kunde börja med. Mitt mål för måndagen blev att ta bussen ner till stan och handla en Silva Pedometer. Fördelen med den är att man kan ha den om halsen. Passar utmärkt då klänning och finbyxor har kassa fickor.



För att hålla uppe motivationen var vi så klart tvungna att göra det som en tävling! Varje månad utser vi en vinnare och denne får då en Amarone Tomasi ett vin som jag korade till min favorit då jag fick, oberoende av varandra, tre flaskor! Detta vinet är det godaste jag någonsin har fått i min mun och det passar utmärkt till att bara smutta på en trevlig afton eller till en god grillad köttbit en ljummen sommardag.




Så nu i morgon börjar vi och kör 30dagar! Heja heja oss!!

Inga kommentarer: