torsdag, april 02, 2009

Varmt skinn

Leo har fått den goda (o)vanan att stoppa in sina iskalla händer under min tröja när vi cyklar.

Idag hade jag en lång undertröja på mig som var nerstoppad djupt ner i mina jeans. Som vanligt började Leo grejsa och dra därbak för att få upp jackan så han kunde stoppa in sina händer. Jag kände hans händer utanpå min undertröja och tyckte det var rätt skönt att slippa ispinnarna direkt på ryggen.

Efter ganska mycket bök utbrister han:
- Men mamma, var är det varma skinnet???

3 kommentarer:

Nina sa...

Hi, hi, herlig kommentar altså :)

Og tusen, tusen takk for gode ord i min blogg, det setter jeg virkelig pris på *klem, klem, klem*

Aina sa...

Så herlig historie. Ja, disse ungene kan få sagt det :O)
Tusen hjertelig takk for all ros i min blogg. Det varmer langt inn i sjela :O)

scrappyjacky sa...

Thank you for visiting my blog.