fredag, december 25, 2009

Bara en månad sen..

..var vi här...

1 kommentar:

Anonym sa...

5 h tills planet lyfter till öarna... 27 gr enl TextTV... men vem använder TextTV dessa tider. Man kommer bara att gråta efter AC ändå... Riktigt solidarisk efter CPH-mötet.

Larmat, Nya cylindrar, Motion detection camera monterad samt grannar har fått baseball bats.

För att rensa upp innan avfärd gjorde jag i alla fall en nödvärnsexcess ( http://sydsvenskan.se/malmo/article148303/Alla-har-ratt-att-gripa-nagon.html ) i byn där jag bor. Det var en händelse som rubbade min dygnsrytm, men ack så viktig för vår allas väl: http://www.skanskan.se/article/20091221/STAFFANSTORP/712219960/1088/staffanstorp/*/misshandlad-pa-busstationen

Har efter detta pratat med polisen som var rätt van... samt tvättat bilen från blod... på båda sidorna... Fick ju ha något att skilja dem åt innan jag "grep". ;-) Rätt jobbigt faktiskt. Men vad ska man göra när en kontinuerligt sparkar en annan som ligger ner...?

Tusan, det är ju inte min blogg..... Sorry Monica! Vill ju vara med...

Gott nytt kapitalår!

/Visonic user nr1