onsdag, oktober 06, 2010

Långa ögonfransar med Neu Lash


Igår var jag ute med tjejerna på Sony Ericsson på en härlig tjejträff. Vi började kvällen med att gå på Gilda, en skönhetskola som utbildar blivande hudterapeuter och där man får underbara behandlingar till resonabla priser.

När jag stod där i receptionen och väntade innan min behandling såg jag en broschyr som marknadsförde Neu Lash. Tog med mig den in på behandlingen men av förståeliga skäl fick jag inte tittat så mycket i den.

När min behandling var färdig tog jag min broschyr och sa jag tyckte det lät intressant. Då pekade min hudterapeut på sin kollega och sa: Kolla henne, hon använder Neu Lash!

Tjejens ögonfransar var LÅNGA och MÅNGA! Precis sådana jag också vill ha!

Så det var bara att ta upp den stora plånboken och hosta upp pengarna. För deras marknadsföring har tydligen gjort susen, då den lilla flaskan var slut och det fanns endast de stora kvar. För vilken tjej med korta ögonfransar säger nej till att se ut som henne?


Ovan är foto från idag. Jag applicerade igår kväll, men tänkte jag ska minsann dokumentera det hela för att se om produkten är så bra som den lovar. Som ni ser är mina ögonfransar utan mascara inget att vifta med när man vill få sin vilja igenom.

Appliceringen är dock väldigt enkel. Neu Lash är utformad som en eyeliner och lika lätt att lägga på som en sådan. Man ska lägga på om kvällen då mascara helst inte ska på tillsammans med produkten.

1 månad från och med igår är den 5 november. Då befinner jag iofs mig på andra sidan jordklotet, men datorn följer med och således även kameran. Håll utkik efter uppdatering Långa ögonfransar!

Så jag hoppas att jag om en månad har lika långa ögonfransar som Jennifer!

Inga kommentarer: