söndag, mars 27, 2011

Tidig present

Som ni vet önskade jag mig ett nytt grafikkort till min laptop. Det gick verkligen inte att spela på den som jag har nu. Eftersom man inte kan byta grafikkort på en laptop så köpte min kära make en ny spel-laptop till mig. Dessutom var han så snäll, eftersom jag har ett stort behov(!), att jag fick den innan min födelsedag.

Utblåsen på baksidan ser ut som avgasrör.


Spelen flyter på sååååååååååå bra.


Hela första dagen fick jag inte ner smajlet från mitt ansikte. Hade helt ont i kinderna när jag gick och la mig :)

Jag känner mig mera som en pilot än som en spelnörd när jag sitter vid Dautan. Det blinkar, lyser, och känns bara otroligt hightec med allt jag har framför mig. Tangenterna är mjuka som smör och självklart är de upplysta så det går utmärkt att sitta mitt i natten och spela!

Inga kommentarer: