söndag, oktober 06, 2013

Tjejer kan inte lägga en rökare!

Jag har precis tappat upp en skönt bad med Vaniljskum. Precis när jag lägger mig tillrätta med en härlig trädgårdstidning poppar en blond kalufs in genom dörren.
- Hej mamma, badar du? säger Leo
- Mmmmm....säger jag och försöker med hela mitt kroppsspråk få honom att inse att han inte behöver ta av sig kläderna.
- Det är väldigt varmt, säger jag i ett ytterligare försök.
- Det är OK, jag ska bara bajsa, säger Leo och sätter sig.

Efter en halv minut kommer det en pikant doft och blandar sig med vaniljen.
- Men Leo, suckar jag. Kan du inte bajsa där nere?
- Näää......äääh, stönar Leo medans nästa korv pressas ut.
- Nästa gång du badar ska jag minsann komma upp och lägga en riktig rökare, kvider jag med fingrarna om näsan.
- Ha, du vet mamma. Tjejer KAN INTE lägga rökare! Så det så!

Inga kommentarer: